Dlaczego potrzebujesz systemu CRM?
W obecnych czasach przedstawiciele handlowi mają niełatwe zadanie. Sprzedaż stała się znacznie trudniejsza, odkąd na rynku pojawiło się wiele nowych sklepów, oferujących liczne produkty. Z tego powodu bardzo ważne jest zachowywanie jak najlepszych relacji z klientami. Obecnie mają oni niezwykle wysokie wymagania. Możliwość używania karty kredytowej do płatności, wsparcie przedstawicieli handlowych czy wiadomości e – mailowe lub dostęp do aplikacji to absolutna podstawa. Jednym ze sposobów poprawy relacji z klientami jest korzystanie z systemów CRM.
- Dlaczego dla potencjalnych klientów zarządzanie klientami jest ważne?
- Czym jest CRM i system CRM?
- CRM Integracja z aplikacjami sprzedażowymi – dlaczego CRM instalowane lokalnie jest najlepszym wyborem?
- Dlaczego potrzebujesz systemu CRM?
Dlaczego proces sprzedaży łączy się z CRM – customer relationship management i jak zarządzanie potencjalnymi klientami może wpłynąć na zespoły sprzedażowe i ich osiągnięcia? Zastanówmy się nad tym.
Dlaczego dla potencjalnych klientów zarządzanie klientami jest ważne?
Każdy dział obsługi klienta musi codziennie mierzyć się z wieloma trudnymi zadaniami. Od odpowiedniego działania firmy w tym zakresie zależy przecież nie tylko zadowolenie klientów, ale także zachęcenie potencjalnych klientów do wzięcia udziału w procesie sprzedaży. Dobre zarządzanie klientami, przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi można zadbać o to, aby między konsumentami a przedstawicielami zespołów sprzedażowych panowały doskonałe relacje. Dzięki wiedzy na temat potrzeb i wymagań można wywrzeć pozytywne wrażenie na potencjalnych klientach.
Czym jest CRM i system CRM?
CRM to skrót od customer relationship management, czyli zarządzanie relacjami z klientami. Jest to metoda, pozwalająca na magazynowanie doświadczeń firmy, związanych z jej pracą. Dzięki temu, że dane są gromadzone, zyskuje się możliwość przeprowadzania badań. Daje to także możliwość, aby analizować jej wyniki i dopasowywać przyszłe działania na podstawie wyników. Firmy, wsparte systemem CRM i wykorzystujące typowe funkcje aplikacji do zarządzania kontaktem z klientem mają szansę na bardziej indywidualne podejście do klienta, podejmowanie świadomych i zorientowanych na aktualne potrzeby konsumentów decyzji oraz uporządkowanie działań pracowników.
CRM Integracja z aplikacjami sprzedażowymi – dlaczego CRM instalowane lokalnie jest najlepszym wyborem?
System CRM instalowany lokalnie posiada wiele zalet, które sprawiają, że jest to bardzo popularna i chętnie wybierana opcja. Przede wszystkim, możliwa jest łatwa i pełna integracja crm z innymi aplikacjami sprzedażowymi. Ponadto praca w sieci lokalnej na CRM instalowanym lokalnie jest nie tylko bardziej wygodna, ale i szybsza od innych rozwiązań. Co więcej, jest to rozwiązanie tańsze, jeżeli wybiera się je na dłuższy czas. Warte uwagi jest także wysokie bezpieczeństwo, jakie gwarantuje. System CRM instalowany lokalnie to gwarancja, że informacje na temat funkcjonowania firmy pozostają jej własnością na zawsze. Rezygnacja z abonamentu tego nie zmienia. Ponadto wszystkie dane są bezpieczne.
Dlaczego potrzebujesz systemu CRM?
Zalety systemu CRM są liczne i warto je znać, aby zdecydować się na wybór tego rozwiązania. Warto zaznaczyć, że niektóre rodzaje systemów mogą być połączone na przykład z kalendarzem Google, dyskiem Google i wieloma innymi. Zaznaczenia wymaga także intuicyjny interfejs, który sprawia, że każdy z pracowników – czy to kierownik sprzedaży, czy zwyczajny, szary Kowalski. Dzięki systemowi CRM zarządzanie szansami sprzedaży oraz relacjami z klientem stają się znacznie prostsze. Mobilny CRM to również ciekawy sposób na ułatwienie codziennej pracy.